Lag selv:kongle-lenke

  Hei!

Jeg laget for noen dager siden en kongle-lenke som jeg ble kjempefornøyd med. Den er veldig lett å lage og alt du trenger er kongler (jeg brukte kongler fra grantrær), hemp- tråd og lim-pistol.  Det kan også være fint med litt hvitmaling  eller sølv /gull maling på konglene og eventuelt  dyppe de i glitter!

Ser at både Bohus og Hageland selger slike kongle-lenker, så det er mye penger å spare på å lage  slikt selv 😉

På bildet under her ser dere vårt altfor overfylte juletre – som vi tok frem allerede 1. Desember!

Ønsker dere en super mandag <3

 

 

Jeg limte konglene på hemptråden med ca 10 cm avstand imellom konglene. Limen tørker kjempefort så jeg kunne henge kongle-lenken opp på treet med en gang!

#kongle #jul #julepynt #DIY #lage #spisogspar #blogg #hverdag #vinter #mamma #mammablogg #mandag #desember #foto

33 kommentarer

Siste innlegg