Mye fint med paller

Hei og god fredag 13.

Håper dagen har behandlet dere fint sålangt.  Jeg har vært hos tannlegen og det gikk bra heldigvis da jeg har tidenes tannlege skrekk (hihi), det er nesten sånn at jeg helst ikke vil åpne munnen til tannlegen, kjente jeg ble litt smådårlig da jeg skulle sette meg i tannlege stolen, men klaret å roe meg ned…!  Og det var null hull så jeg gikk lettet derifra  og 1000 kroner fattigere…… 😀  

Det er så mye fint en kan lage av paller, kom over disse bildene på pinterest.  

 

Ha en fin dag videre!

 

Eller hva med  å lage blomsterkasser av paller, synes disse var fine!

 

#blogg #spisogspar #paller #hjemmelaget #møbler #interiør #vår #sommer #mai #helg #fredag #Norge

14 kommentarer
    1. Veldig, veldig stilig! 😉 I love it!
      Godt det gikk bra hos tannlegen! Sikkert litt ekstra med det, siden det er fredag 13?.. :-p Håper du har en fin dag i allefall. <3 Dagen min er fin, alt bra så langt! 😉

    2. Ja det er MASSE flott å lage av paller..har noen innlegg hos meg der vi har laget mye utemøbler av det.. 😉 Så flink å ha vært hos tannlegen..DER skulle jeg vært også..men skrekken holder meg unna..brakk av en plombe..men det er ikke vondt, så da får den bare være sånn.. orker ikke.. Så du er ikke alene om tannlegeskrekk! God helg!

    3. Så deilig å gå fra tannlegen uten hull 😀 1000 kroner fattigere er ikke sååå GØY, men heldigvis slipper du å betale mer enn det nå 🙂 Paller er jo superpraktisk, jeg har lagd 2 urtekasser med paller men gitaristen synes de er lite pene hahahahahaha Kos deg med kvelden, her har vi grilla lammekebab og det var nyyydelig <3 godklæmme 🙂

    4. Gratulerer med null hull, jeg er ikke så redd for tannlegen, men ikke det beste jeg vet heller..hehe..
      Mye kult av paller, fin inspirasjon :)) God helg til deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg