Tropisk og frisk grønn smoothie

Hei!

Idag laget jeg en kjempegod smoothie, ja den er grønn, veldig grønn på farge, men smaker friskt og godt av blant annet  mango og ananas og et lite norsk innslag i form av plomme. Dette ble kjempegodt, og når selv datteren min som nettopp kom hjem fra skolen, og var veldig skeptisk til å smake på grønn smoothie synes den var skikkelig god, så kan jeg trygt anbefale den tenker jeg, barn er jo de beste kritikerne, ikke sant? 

Idag er det SOL i Bergen!

Ha en super dag!

 

Tropisk og frisk grønn smoothie

(2 store glass)

1 banan (fjern skallet og skjær i skiver)

2-3 skiver ananas

1 plomme (fjern stenen)

1 mango skjært i terninger

ca 150 gram hakket grønnkål

Tropisk juice til ønsket konsistens (ca 6 dl) (eller annen juice som eple eller appelsin)

flytende akasie honning etter smak

Ha alt i en blender eller bruk en stavmikser som jeg gjorde.

Tilsett juice til ønsket konsistens.

Hell smoothien i glass og nyyyyyyt!

 

Sponset

 

#spisogspar #blogg #hverdag #smoothie #drikke #grønn #torsdag #sol #høst #mamma #matglede #september #Bergen 

28 kommentarer

Siste innlegg