Ikke bare- bare å være på tur!

Hei!

Ja nå er vi på Kreta og nyter dagene her,  det er ca 27 grader i skyggen og det synes jeg er perfekt temperatur.

Men for et styr det var å komme seg hit!

Da vi skulle gå ut døren hjemme klar for å dra, oppdaget jeg plutselig noe svart dråpe-formet bak øret til minsten. 

Og det var en flått!  Frem med pinsetten og fikk den fjernet og desinfisert bak øret og så hastet vi ut dørene. 

Taxien skulle komme halv elleve og vi sto ute og ventet  presist.

Der sto vi med 5 kofferter og ventet og ventet og ingen taxi kom… Min mann ringte og etterlyste taxien, og de hadde misforstått bestillingen totalt, så ingen taxi var på vei, er det mulig? ??? Snakk om vi ble stressa som skulle nå et fly!

 Heldigvis fikk vi tak i en  ny taxi med barneputer og alt, 20 minutter senere enn planlagt, og samtidig dukket den førte taxien som vi hadde forhåndsbestilt, typisk, haha!

Flyturen gikk ganske greit, bortsett fra  at de rundt oss drakk tett hele flyturen (Flypersonalet burde kanskje begrense  drikkingen…?)  De ved siden av min mann sovnet etter en stund, mens de bak meg og ungene ble mer og mer høylydte, og akkurat da vi skulle lande måtte hun ene akutt på toalettet og reiste seg opp og ville frem, noen grep henne og fikk henne ned i setet igjen mens flyet landet!  

Nå er minsten syk med feber og vi tar en badefri dag i dag…. Håper det går fort over og ikke varer en uke sånn som det ofte pleier med han! 

 

 

Ha en fin dag videre!

 ♥

 

#spisogspar #blogg.no #blogg #reise #ferie #Hellas #familie #helg #hverdag #søndag #mamma 
 

 

24 kommentarer

Siste innlegg