Frokost muffins med musli

Hei!

Muffins er så godt og hvorfor ikke starte dagen med muffins?  Jeg elsker å eksperimentere med forskjellige oppskrifter og  tilfeldigheter med hva jeg har for hånden. Denne  muffinsoppskriften er med musliblanding, så derfor kaller jeg de for frokost muffins.  Musliblandingen jeg brukte var Axa sin økologiske frukt og nøttemusli, og her finnes mange varianter så det er  bare til å velge din favoritt!

Ha en super dag videre ♥

 

 

Frokost muffins med musli

(18-20 stk)

 

3 dl fint speltmel

1 dl musli frokostblanding (jeg brukte her økologisk frukt og nøttemusli)

2  økologiske egg

80 gram kokosolje eller smør

1 ts bakepulver

1/4 ts maldon salt

190 gram brunt råsukker

2 1/2 dl melk /mandelmelk /soyamelk

 

Sett stekeovnen på 180 grader.

 

Bland alle ingrediensene sammen og fyll muffinsformer med en iskremskje med røre (3/4 fulle former).

Sett midt i stekeovnen i ca 15 minutter.

Når de er lett gylne er de ferdige. La de avkjøles før de kan nyyyyytes!

 

 

 

#spisogspar #blogg #mat #matblogg #helse #livsstil #muffins #frokost #hverdag #helg #lunsj #mamma #mammablogg #Norge #matblogg #Bergen #blogglisten #side2 #frokostmuffins #oppskrift #tips #onsdag #matglede #familie 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg