Powersalat

God mandag!

For en natt det har vært her. Våknet om mulig enda mer sliten enn da jeg la meg. Vel, igrunnen la jeg meg egentlig aldri….. Hadde vekkerklokken på ca annenhver time da blodsukkeret til min datter begynte å stige veldig i tolv tiden, det er så typisk…! Måtte sette flere ganger insulin, men blodsukkeret gikk bare høyere, men tilslutt  på morgenen gikk det ned til normale verdier, og oppi det hele våknet sønnen min på 5 år som ikke fikk sove….. Jeg er helt Zombie idag, kroppen skriker etter søvn!  

Men over til overskriften: her kommer en oppskrift på en skikkelig powersalat med kikerter og tunfisk. Dette er en proteinrik salat som smaker kjempegodt og passer like godt til både lunsj, etter trening, middag og kveldsmat.

Håper du har en fin dag 💗

 Powersalat

(1 stor porsjon eller 2 mindre  porsjoner)

 

♥380 gram kikerter på boks 

♥1 boks tunfisk  (85 gram) med sitron og pepper 

♥1 pose vasket og klar  Felt salat 

♥olivenolje 

♥salt

 

Skyll kikertene og tørk de litt med et kjøkkenhåndkle/papir. Bland alt sammen i en skål og smak til med salt og olivenolje. Da er det klart for å nytes:)

Håper det smaker!

💗

 

#salat #kikerter #mat #blogg #hverdag #spis  #spar #spisogspar #helse #livsstil #muskelmat #mamma #mammablogg #Norge #protein #matglede #helse #barn #diabetes #power #vår #mars #tips #oppskrift #foto #bilde #uke #hverdag #helg #mandag

22 kommentarer

Siste innlegg