Drømmen eller strømmen?

Følger du drømmen eller strømmen?

Ikke alltid så lett å vite hva som er DRØMMEN egentlig, det er jo så mye å velge mellom, mange veier en kan gå.

Tidlig i livet må vi velge hva vi vil med livet vårt, som feks utdanning, noe som kan være vanskelig å vite da det ofte er lettere å bare følge med strømmen… Følger en  drømmen kan det  være ganske skummelt og en står gjerne ene og alene! Jeg synes fortsatt dette er vanskelig, jeg!

Men heldigvis er det mulig å ombestemme seg, selv når en er i 30- årene som meg så kan en finne en ny vei å følge.

Noen ganger er det vanskelig å finne akkurat den veien, når en er vant til å dilte etter de andre.

En må kjenne godt etter i seg selv for å finne ut hva en har lyst å gjøre.

 

Så følger du med strømmen eller  følger du drømmen din?

 

God helg!

 

 

 

#spisogspar #blogg #blog #hverdag #helg #drømmer #fredag #bilder #drømmefanger
 

8 kommentarer
    1. Ja si det. Eg gjør vel sånn sett det. Siden eg var liten så sa eg at eg skulle jobbe i bhg å nå har eg jobbet i samme bhg i nesten 6år så eg trives jo med det. Enn så lenge.. går litt opp å ned. Men har funnet ut hva eg skal gjøre framover vis eg skal ta opp noen flere fag da. Har bare noen få eksamener igjen, men vis eg skal gå videre må eg hvertfall bli ferdig som barneogungdomsarbeider.

    2. Hmmm – det er lett å følge strømmen…. men viktig å følge drømmen! Jeg er ikke som alle andre, jeg gjør som jeg liker og koser meg med det! Så ja – jeg følger drømmen…. <3

    3. Victoria Larsen: Så flink du er! Jeg er nok mer sånn som følger strømmen, og det kan bli kjedelig i lengden…. Men det er jo aldri forsent å snu 😀

    4. Ja det er vanskelig å velge og vite…er gudskjelov ferdig med alt det..men den ene sønnen min vet enda ikke hva han vil bli..og hva han skal gjøre..har jobbet to år nå..og begynner på skole igjen til høsten..er jo ikke lett da…

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja ikke lett, nei, føles stort å ta et sånt studievalg for fremtiden, men trives man ikke med det så kan en ombestemme seg senere i livet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg