En herlig lunsj og nok en våkenatt!

Hei!

Idag hadde jeg tenkt å bare slappe av hjemme etter nok en våkenatt datteren min hadde høyt blodsukker. Men så ble jeg oppringt fra skolen og da  var det datteren min som hadde kraftig hodepine og ville hjem. Og jeg som ikke har sertifikat måtte da gå opp til skolen og hente henne, heldigvis var hun frisk nok til å gå hjem, ja ellers måtte vi nok ta taxi..! (Så det er nok virkelig påtide for meg å begynne på sertifikatet nå ja…..!) Blir jo bekymret for henne når det blir så mye fravær fra skolen også, men det går seg vel til….

Skulle lage meg en avokado rose til lunsj i dag men den ble bare et “rot” av en rose da jeg ikke hadde hodet med meg idag!  Men godt ble det 🙂 

Ha en fin dag!

#diabetes #spisogspar #mat #matglede #helse #blogg #lunsj #hverdag #skole #migrene #bilde #foto #torsdag

12 kommentarer
    1. Maten og du så jo fine ut…:)) Men så dumt med datteren som sliter slik–lurt å ha førerkort, men har hun ikke krav på gratis taxi…eller ? Håper kvelden blir fin for dere <3

    2. Uff..ja det er ikke gøy når ungene ikke har det bra…Hadde nok vært lettere for deg med førerkort ja..men det går jo å ta taxi som du sier…Håper det stabiliserer seg snart…flott rose syns jeg!!

    3. EtVennligPuff: Takk, takk 😀 Jeg kan vise hvordan det gjøres en dag snart :)) Ja det går bedre med henne, det var godt bare å komme seg ut av skolebygningen, tung luft i klasserommet og sammen med svingende blodsukker gir nok dette hodepine for de som har anlegg for sånt…. God klem til deg

    4. huff har hatt migrene selv siden jeg var 3 å er nå 24 så husker godt hvordan de var å ha migrene på skolen å måtte bli henta 🙁
      jeg får migrene av alt , for lite søvn for mye søvn , stress, fysisk aktivitet , om jeg gruer meg eller gleder meg til noe , snop , sjokolade, brus , sol, varme . jah mye vertfall

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg