Hvordan få barna til å spise mer frukt?

Hei!

Skal si frukten fikk ben å gå på da jeg gjorde dette enkle frukt trikset (se bildet)! Har gjort lignende før, men da blandet litt usunt  som marshmallows sammen med frukten, men kun frukt funker det også! 

Her er det forresten skikkelig øs-pøs- vær i dag. Så det blir nok en inne dag på meg og minsten idag. Selv har jeg klart å bli skikkelig forkjølet også, så like greit å holde seg innendørs. Det har vært annenhver dag med sol og regn siste tiden, og så GRØNT det har blitt ute nå, em herlig vårgrønn farge! 

Men tilbake til overskriften; når jeg trådte frukt på grillpinner forsvant frukten på et blunk, så det skal absolutt gjentas, haha! 

Jeg har på pinnene her:💗 jordbær 💗mango 💗druer og 💗banan. Enkelt og kjempegodt!


 

 

Ha en kjempefin dag!

 

 

 

#spisogspar #blogg #frukt #matglede #helse #fitness #mat #hverdag #fri #mai #torsdag #helg #langhelg  

18 kommentarer

Siste innlegg