Klar for sommeren: selvbruning tips.

Hei!

Endelig er juni måned her, og typisk nok er det blitt mye kaldere ute enn det var i mai med over 25 varmegrader!  Men heldigvis skal vi en tur til Kreta i sommer, da er vi ihvertfall garantert sommervarme og sol!

Idag vil jeg tipse om hvordan en kan være solbrun og fin til stranden selv om en ikke har sett snurten av sol på evigheter: nemlig selvbruning!

Jeg er veldig glad i  St. Tropez sine selvbruningsprodukter og liker å bruke de før en syden tur. Jeg pleier å bruke selvbruning mousse og har prøvd både den for lys og  den for mørk hud og er igrunnen like fornøyd med begge.  

Nå har jeg en ganske lys hud, og kan allikevel fint bruke den mørkeste selvbruningen, men da må en være ekstra nøye med påføringen for å få et jevnt og naturlig resultat.  

Den lyseste selvbruningen kan påføres flere ganger for et mørkere resultat. Husk alltid å bruke en god kroppskrubb  for å få et jevnere brunfarge. 

Denne selvbruning mousssen  påføres enkelt med en egen påføringsvott. Veldig greit å bruke en slik vott så en ikke blir brun i håndflatene 😉

Men visst du har blitt brun i håndflatene etter påføring med selvbruning med hendene er den beste måten å bli kvitt dette på å bruke vaskepulver (til klær) som du skrubber inni håndflatene og skyller godt av etterpå, det virker veldig effektivt.

Husk også på at selvbruning ikke gir noe beskyttelse mot solen så en må bruke solfaktor når en soler seg for å unngå å bli solbrent! 

 Denne kroppsoljen fra Decleor er jeg blitt veldig glad i, den kan brukes hele året og passer supert som after sun etter en lang dag på stranden. Den gir masse fuktighet og etterlater huden silkemyk, supert for tørr hud!

 

Ha en fin dag!
 

 

#spisogspar #selvbruning #santTropez #mousse #hud #sol #syden #varme #strand #strandliv #decleor #tips #bilde #foto

8 kommentarer
    1. Jeg har aldri prøvd selvbruning, jeg er liksom aldri helt bleik…. men skal man bruke noe slikt må det være gode produkter… Håper virkelig på sol og sommer her hjemme snart <3<3

    2. annebe: Jeg har brukt mye selvbruning de siste somrene. Liker god St Tropez sine produkter som er lett å påføre, gir en jevn brun farge og lukter godt også, noen selvbrunings kremer lukter veldig av kjemikalier og det liker jeg ikke 😀 Ja får håper det blir sol og sommer her også snart :)) <3.

    3. Det hadde vært noe ja…har ikke prøvd det siden jeg var ung..og de er vel blitt mer utviklet etter det..for ble mye skjolder og stygt før…så har liksom ikke turt å prøve..men skal jammen vurdere..for jeg orker ikke ligge i solen om dagen..men liker å bli brun og føle meg fresh….takk for tips!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Veldig greit med selvbruning og denne lukter mer behagelig enn de som lukter så sterkt kjemikalier ;)) Nei, jeg orker heller ikke å ligge så mye i solen, men ønsker å se brun og fresh ut allikevel ja :DD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg