Litt Mat for sultne folk på farten!

Hei!

Noen ganger er litt mat akkurat det du trenger for å få opp blodsukkeret og gjenvinne energien, og jeg er så heldig å få teste ut Fjordlands store nyhet: Litt Mat. Dette  er spiseklare retter  som er gode, sunne og smakfulle og kan nytes når en er på farten. 

Utvalget av “rask mat” i dagligvarebutikkene  er  ofte av usunne eller halvsunne mellommåltider og  Litt Mat er et godt alternativ til takeaway-mat og det søte og meieribaserte som det finnes mye av i norsk dagligvare. Så denne nyheten liker jeg, og synes  det er kjempebra at Fjordland kommer med så gode og næringsrike og ikke minst praktiske alternativer!

Boksene er små og lette å ha med seg. Oppi boksene finner du en gaffel og en dressing som løfter frem smakene.  Disse spiseklare vegetarianske rettene finnes det 3 varianter av:  Thai, Orient og Italia. Jeg smakte på alle i går, og likte igrunnen alle sammen, men Thai og Italia var spesielt gode synes jeg så de blir mine favoritter.   

Du finner rettene i alle dagligvarebutikker, ofte sammen med Fjordland produktene, men dette varierer litt fra butikk til butikk.

Har du smakt disse?

Hvilken likte du best?

 

Sponset av Fjordland

 

#spisogspar #blogg #hverdag #matglede #lunsj #sulten #LittMat #Fjordland 

10 kommentarer
    1. Ja de så små og lette ut ja…ikke smakt..og nei..jeg er jo sjeldent på farten..så jeg får ta noe jeg har her hjemme…hihih liker godt rett i koppen som et sånt lett måltid..

    2. Jeg tror aldri jeg kommer å kjøpe noen av de, for den maten holder jeg meg unna,og det tror jeg du/dere også gjør…..
      Men tv-reklamen er gøyal synes jeg….

    3. maiken: Det får du gjøre som du vil, tv reklamen har jeg ikke sett….. jeg synes de var kjempegode og er supere til lunsj og kommer så absolutt til å kjøpe disse når jeg er på farten!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg spiste 3 stk i går og 3 stk idag, hehe, har virkelig fått dilla på disse nå! Ja rett i koppen er godt også på tur 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg