Hele verden er bare jordbær……!

Vise for gærne jinter

(Av Alf Prøysen)

 

Oppå Lauvåsen veks det jordbær
fine jordbær, raue jordbær
hele væla er bære jordbær,
finn et strå og træ dom på . . .

 

Denne visen av Alf Prøysen tenker jeg på når temaet  hos Frodiths lille sommer-foto-utfordring er JORDBÆR idag!

Jordbær er jo kjempegodt, dessverre er det mye snakk om at jordbær inneholder mye gift fra sprøytemidler. Jeg har noen egenproduserte jordbær i en krukke på terassen som er ganske så gift-frie såvidt jeg vet og som  er veldig søte på smak. 

Har du prøvd å dyppe jordbær i smeltet sjokolade? Det  er en kjempegod kombo, jeg er spesielt glad i hvit smeltet sjokolade <3

 

Her kommer mine bidrag  for dagens utfordring: JORDBÆR

 

Ha en flott dag!

 

#Frodith #jordbær #sommer #bilde #foto #blogg #utfordring #onsdag #spisogspar #sjokolade #Prøysen #jordbærsang #juli

15 kommentarer

Siste innlegg