Mine topp 5 lavkarbo dessert/ kake oppskrifter

God fredag!

Ja, en kan jammen leve godt og kose seg med masse god mat med lavkarbo kost også – det  er sikkert og visst!

Her kommer  mine topp 5 lavkarbo dessert og kake oppskrifter til helgen. Av alle disse oppskriftene var den gule kaken den som var aller mest populær og jeg fikk mest skryt fra leserne mine, flere har laget den og sier dette var den beste kaken de har smakt! Dette blir jeg utrolig glad for å høre! <3 

 

Den gule kaken

Sjokoladekake i en kopp

Gresskarmuffins

Tilslørte bondetupper 

Hvit fudge 

Fant du noe som fristet?

Håper det smaker!

 

God helg!

 

Klem 

– Katrine –

 

 

#spisogspar #blogg #matglede #tips #kake #desserter #mat #mattips #oppskrift #matblogg #lavkarbokake #helg #lørdag #høst #kos 

20 kommentarer

Siste innlegg