4 lavkarbo tips til lørdags kosen

Hei!

Det er lørdag og her kommer noen tips til lørdags kosen 🙂 

Lavkarbo sjokolade med karamell – SMIL sjokolade

 

Sjokoladetrøfler

 

Marshmallows

 

Hvit fudge med mandler

 

Fant du noe som fristet?

Her snør det masse i dag, og gradstokken har gått fra -13 og opp til  til 0 grader så det begynner å bli riktig så “varmt” nå, hehe…!  Ungene mine vil ut å handle inn ingredienser til SLIM så det blir nok en tur ut og da til fots siden jeg ikke har sertifikat…! Men akkurat det med sertifikatet har jeg tenkt å gjøre noe med – jeg har endelig somlet meg til å bestille en time hos en kjøreskole, så forhåpentligvis  om noen måneder har kan jeg kjøre bil!!!! 

  –

God lørdag videre!

 

 

#spisogspar #blogg #Katrinestenhjem #matglede #tips #helse #lavkarbo #mat #kos #snop #lørdagskos #oppskrift #keto #lavkarbosjokolade #helg 

10 kommentarer

Siste innlegg