Lavkarbo ukemeny 21 /2018

Hei!

Håper dere har hatt en fin helg! 

Det er mandag og ny uke og her kommer mine lavkarbo tips til middager for uken. 

 

Mandag: Spicy fiskesuppe HER

Tirsdag: Gratinerte tomater og squasj (godt sammen med feks stekt kylling)   HER

Onsdag: Fylte auberginer HER

Torsdag: Blomkål med skinke/bacon og ostesaus HER

Fredag: Mini pizza HER

Lørdag: omelett med asparges HER

Søndag: Kålrull HER

 

Fant du noe du likte?

 

GOD MIDDAG!

 

 

 

 

#spisogspar #blogg #matglede #tips #helse #lavkarbo #lavkarbomiddag #ketose #middagstips #lavkarbotips #ukemeny #lavkarboukemeny #hverdag #helg #pinse #mai

 

6 kommentarer
    1. Kan si det sånn at jeg fant ikke noe jeg IKKE likte <3 Men auberginer er en ting jeg så si aldri bruker..har bare med vanen å gjøre tror jeg.. Fin inspirasjon til god mat <3 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg