Lavkarbo frokost/ lunsj tips.

Hei!

I disse “tilbake -til -hverdagen-tider” tenker jeg det passer bra å dele et frokost/ lunsj-tips: omelett-vafler som er  gode og mettende og utrolig enkelt å lage!  Fyll de med ditt favoritt pålegg  og salat og nyt – de passer like godt til frokost som til lunsj eller til kveldsmat 🙂

Omelett-vafler

(4 plater)

4 egg

4 ss fløte

4 ss strimlet skinke eller stekt bacon i terninger

25 gram revet hvitost

salt og pepper

litt finhakket persille

finhakket vårløk er også veldig godt 

 

Visp sammen ingrediensene og stek omelett- vaflene i et  smurt  vaffeljern. 

Server og nyt!

 

Håper det smaker!

Ønsker deg en fin dag!

 

 

 

 

#spisogspar #blogg #matglede #lavkarbo #lavkarbovafler #ometettvafler #lavkarbofrokost #lavkarbolunsj #hverdag #helg #sunt #godt #tips #oppskrift

2 kommentarer
    1. Oi, det var noe nytt ja 🙂 Jeg har forresten prøvd noe nytt i dag som var veldig godt. Chia-grøt. Jeg vet jeg sikkert er veldig treg å prøve nytt, men det var jammen meg godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg