Få 25 % rabatt – Nytt til hjemmet!

Reklame | Desenio

Hei!

I tillegg til en stor interesse for mat og oppskrifter elsker jeg interiør og nå som vi har bodd i leiligheten vår i ca 3 år uten noe form for forandring så føler jeg det er på tide med litt fornyelse og det kan lett gjøres med nye bilder på veggene.

DESENIO  har UTROLIG MYE FINT og jeg har sett på siden deres  HER over flere måneder nå og oppdager hele tiden nye bilder / posters som er kjempefine!

Det er snart jul og dette kan være fine julegaver, se rabattkode nederst i innlegget!

Desenio selger også flotte rammer i forskjellige farger som passer kjempefint til bildene. Desenio har et stort utvalg av bilder, jeg vil tro noe for enhver smak; det er alt fra naturmotiv, grafisk, mindfulness, svart/hvitt, vintage, barneromplakater, kart og byer og mye, mye mer!

Det var så mye fint å velge mellom at jeg klarte ikke først å ta et valg da det hele tiden dukket opp noe nytt jeg også ville ha :))

Heldigvis har Desenio flere alternativ til bildevegger HER som du kan sette sammen bilder selv og se hva som fint passer sammen. Det gjorde jeg, og det hjalp meg utrolig mye!

Litt dårlige foto av posterene da det ble så mye refleks i  glasset  til rammene så dessverre kan du ikke se selve bildene så godt.

Her kan du se noen av bildene:

Surfers wave plakat HER

A thousand birds plakat HER

Girl silhouette plakat HER

Vi har ofte hjort på besøk i hagen, så dette bildet av hjorten synes jeg passet fint 🙂

Jeg er kjempefornøyd med det ferdige resultatet.

Men det beste av alt er at jeg har en RABATTKODE til dere – bruk koden SPISOGSPAR og få hele 25 % rabatt på alle posters. (Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters)

Tilbudet gjelder fra 13. November til 15. November 2018. 

Det nærmer seg jul med stormskritt og jeg har også kjøpt noen posters til julegaver 😉 

Ønsker dere en flott dag videre!

#spisogspar #desenio #bilder #posters #interiør #hjem #nytt #hverdag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg