Lavkarbo ukemeny 33/2022

 

Hei 😊

Da var det tid for deling av ukemeny med 7 lavkarbovennlige middager og to ekstraoppskrifter💗

Ukemenyen er ment som middagstips, se i kjølskap og matskap hva du har av varer og bruk gjerne det du har tilgjendelig 😊

Imorgen deler jeg frokost/lunsj tips her på bloggen 😊

 

Ukemenyen består av følgende middager:

-Indisk kyllinggryte

-Kjøttkaker i brunsaus

-Ørret i blomkålform

-Kylling med grønnsaker og blomkålris

-Taco skjell

-Pizza

-Shepherds pie

Ukens ekstraoppskrift: Scones og fløtekarameller

 

 

💗 Du kan følge denne bloggen da får du oppdateringer på email,  du kan trykke på Bloglovin knappen nede til venstre.

💗 Dere finner meg på TikTok også, søk på katrinestenhjem,  hvor jeg viser hvordan jeg lager blant annet fløtekarameller/fudge 😊

💗 Du kan også følge meg på instagram: @katrinestenhjem,  hvor jeg har blant annet giveaway/konkurranser, deler rabattkoder osv.

💗 Nå har jeg en giveaway på gavekort/verdikode hos Porsgrund Porselen på instagram ⬆

💗 Følg gjerne også facebookgruppen min: Spisogspar lavkarbo.

 

Mandag

Indisk kyllinggryte, oppskrift HER

Tirsdag

Kjøttkaker i brunsaus, oppskrift HER

Onsdag

Ørret i blomkålform, oppskrift HER

Torsdag

Kylling med grønnsaker og blomkålris, oppskrift HER

Fredag

Taco-skjell, oppskrift HER

Lørdag

Pizza, oppskrift HER

Søndag

Shepherds pie, oppskrift HER

Ukens ekstraoppskrifter:

Scones, oppskrift HER

 

Fløtekarameller (du kan nå se fremgangsmåte på TikTok: søk katrinestenhjem) , oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god ny uke!

💗

 

 

 

#lavkarbo #lowcarb #ukemeny #weekmenu #sukkerfri #glutenfri

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg