Super smoothie

Hei!

Idag laget jeg til frokost en smoothie  som er en super start på dagen. Jeg hadde noen blåbær som snart ville gå ut på dato så da hadde jeg de likegodt i smoothien, i tillegg hadde jeg en banan i som gir søt smak til smoothien, synes du ikke den er søt nok anbefaler jeg flytende akasie honning som er  naturlig søtning, jeg hadde også  en avokado i smoothien som bidrar med sunt fett. Dette blir en super smoothie!

 


 

Her er en liten en som nesten ikke kan vente til å få drikke smoothie!

 

Super smoothie

En neve blåbær

2 never bringebær

1 moden avokado

1 søt og moden banan

1-2 ss med flytende akasie honning etter smak

litt melk/ soyamelk/ appelsin juice/ kokosmelk til ønsker konsistens.

Miks alt sammen med en blender og hell i glass og nyt!

 

 

#spisogspar #smoothie #supersunn #helse #kosthold #livsstil #helse #mamma #mammablogg #mat #drikke #Norge #mai #foto #blogglistem #side2

31 kommentarer

Siste innlegg