Negle design

Hei!

Ble en liten bloggpause igår da vi forlot byen og reiste hjem igjen. Godt å sove i egen seng, men mye søvn blir det jo ikke med et barn med diabetes  som må sjekkes iløpet av natten, og det andre har feber, øye  og halsbetennelse …. Men alltid  godt å komme hjem til sitt eget, selv om jeg allerede savner byen, hehe!

 Mandag var jeg og datteren min hos negledesigner og fikset på neglene litt for første gang for begge to! Vi gjorde ikke noe stort av det, men det  var kjekt å få formet neglene, lakket de og til og med pyntet de med stener!  Jeg valgte en lys rosafarge siden det vil sitte på en måneds tid så er det greit med noe nøytralt, tenkte jeg, men visst jeg skal gjøre det igjen tror jeg nok jeg vil velge en sterkere farge neste gang!



Ja, jeg savner allerede by-livet jeg! Elsker å sitte på altanen å drikke kaffe-latte og se utover byen og byfjellene, kan se  blant annet Ulrikken og Fløyfjellet og følge med på banene som går opp og ned fullstappet med turister!

 

Ønsker deg en super onsdag!

 

 

 

#spisogspar #blogg #negler #design #negledesign #skjønnhet #hverdag #onsdag #uke #livet #juli #sommer #ferie #barn #mamma

 

4 kommentarer
    1. Så fine negler! deilig å få stelt de litt..ha en god kveld og høres ut som du har mer en nok å henge fingrene i..God bedring til guttungen! og håper bl.sukkeret snart stabiliserer seg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg