Skrekkopplevelse hos frisøren!

Frisør besøket resulterte i noe som ikke var i nærheten av hva jeg hadde planlagt! Men det blir det igrunnen sjelden, håret mitt lever sitt eget liv og frisørene klør seg i hodet og skjønner ingenting når fargen de blandet inn i håret blir noe helt  annet. Alltid spennende…..! 

Jeg skjønte at noe var galt da frisøren skulle vaske ut fargen av håret mitt. Han ble helt stille og forsvant inn i et annet rom. Han ble der ganske lenge og jeg begynte å bli litt små svett og tenkte på alt mulig som kunne gå galt! Han kom tilbake med 4-5 andre frisører og de begynte å diskutere over hodet mitt hva han burde gjøre. Tilslutt ble de enige…….

Så denne gangen også ble det noe ganske annet enn hva jeg forventet meg…… Og det hjalp kanskje ikke så mye på selvtilliten at frisøren på toppen av det hele mens han tørker håret mitt og  sier “at nå ser du yngre ut” Han mente det nok godt, men jeg må innrømme at jeg følte meg fryktelig gammel da ordene traff meg.

Og med  de ordene møtte jeg meg selv i døren – er jeg virkelig så gammel? Kanskje det er dette som er midtlivskrisen? Når en går til frisøren og bestiller platina blondt hår med rosa striper? 😀 

Vel, først da jeg kom ut fra frisørsalongen var jeg ganske fornøyd med håret, selv om de rosa stripene uteble, men da jeg kom hjem og mannen min kommenterte at  blekingen var ujevn og at det var mye gult hår bak så var jeg  ikke fullt så fornøyd lenger. Nå har jeg hatt bleket hår i snart en uke og det er faktisk blitt LYSE GRØNT!!!!!!

Jeg MÅ til frisøren imorgen, kan ikke gå rundt sånn som dette med selvlysende grønt hår!  (Går nå med lue ute for å ikke skremme folk, hehe!) 

Ha en fin dag videre til dere!

 

 

 

#spisogspar #blogg #frisør #bilde #hår #mote #blondt #blondie #hverdag #helg 

 

 

27 kommentarer
    1. Ser jo veldig fin ut på bildet 🙂 Men har man sett for seg hvordan en vil ha det og det ikke blir slik er det jo dumt… Håper du blir mer fornøyd på neste forsøk :)))

    2. Noe så irriterende. Gå tilbake og få hele beløpet igjen! Dette får de fikse gratis! Jeg stripet håret helt lyst inntil etpar år siden og brukte bare lærlingefrisørene på Galleriet. Var alltid fornøyd med resultatet. Men nå er det helt mørkt, for det sliter på håret å bleke det, og da jeg ville fortsatt ha det langt ble det mørkt i stedet.
      Teit kommentar fra frisøren da….

    3. Ser jo veldig fin ut på bildet! men kan du ikke ta et bildet nå også så vi får se..Så krise!! Håret ER viktig i selvtillitten vår.. Ja det er en grunn for at jeg er litt redd frisører..jeg går bare til de som kjenner håret mitt..for jeg har klaget flere ganger..har krøller og litt vanskelig hår..så lykke til! håper det ordner seg!

    4. Oisann!!! måtte du betale for timen eller? Du skulle nesten fått den timen gratis siden han gjorde dette. Var han lærling eller?

    5. siri: Betalte ja, full pris! Var fornøyd der og da, men dagene etter har det blitt mer og mer grønt! Nei, han var ikke lærling.Kunne trodd det var hjemmefarget!

    6. Har du ringt å klaget? Det syns eg var merkelig. Syns du kunne fått noe prosent mindre enn full pris. Offameg, Grønt hår:D hahahah:D unnskyld at eg ler:D må ikke gå der igjen da:D

    7. siri: Jeg vil ta en tur innom de imorgen, regner med de vil fikse det, ellers blir dette veldig dårlig reklame for de ;D Hehe, ja det er jo litt komisk også 🙂

    8. På bildet ser det helt fint ut altså. Jeg har hatt sånn skikkelig lysegrønt hår. Blekinga svidde av det lange håret mitt en gang, og det ble igjen noen cm som var knall lysegrønt, fyttiskjiten da var jeg sur. Du må klage på den behandlinga, sånn skal det ikke være. God klæm <3

    9. Huff da………………..så trasig når det ikke blir slik man har tenkt………
      Men bildet her er jo veldig fint synes jeg 🙂 Og du ser ung og flott ut 🙂
      Men når fargen blir annerledes/forandrer seg til det værre……..ja da må man bare tilbake og få det fikset fortere enn svint!!!!!!!
      Lykke til !

    10. Oj sann, skjønner du ble nervøs der du låg med mange frisører over deg og gransket håret ditt! 😉
      Håper du får rettet på feilen i dag! Selv om du ser flott ut på dette bildet! <3

    11. ladyaugust: Huff ja det hørtes grusomt ut! Heldigvis har jeg håret fortsatt på hodet, er litt redd for å bleke det igjen…… God klem til deg <3

    12. maiken: Ja skikkelig irriterende er det! Og sliter mye på håret også så frister ikke så veldig å bleke det igjen. Får se hva de sier imorgen…. ja lærlinger er ofte flinke de! Og MYE billigere også!

    13. annebe: Tusen takk for det! ja satser på det blir bedre imorgen :)) Det er helst i dagslys det er værst, da ser håret veldig selvlysende grønt ut! :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg