Ukemeny på matbudsjett: uke 23 – Tips til sunne, gode og billige middager

Hei!

Ny uke står for døren og “Hva  skal vi ha til middag” er for mange, inkludert meg selv, det STORE spørsmålet. Jeg har idag laget en ukemeny med fokus på gode og billige middager.  Jeg merker ofte at det blir fort dyrt å handle hver dag, og at det kan lønne seg å handle inn for flere dager sålangt en har mulighet til det. Mine beste sparetips er å lage en ukemeny, skrive handleliste, ikke handle på tom mage 😉 og følge med hvor det er salg på de forskjellige matvarene. 

Her kommer mine tips til middager med litt sommerlige innslag også, for den kommende  uken.

 

Mandag

Betasuppe

 

Tirsdag

Tomatsuppe

 

Onsdag

Spagetti med grønnkål og kylling

 

Torsdag

Sunn og god pai

 

Fredag

Grillmat

 

Lørdag

sommer-pizza

Søndag

Hjemmelaget fiskegrateng

Ukens dessert :

Iskake med daimkuler

 

 

 

#spisogspar #blogg #hverdag #meny #ukemeny ##billig #spare #helg #søndag #uke #sommer #juni #mamma #foto #bilde #tips #middag #matglede #helse 

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg