Noen stjal 2000 kr fra kontoen min! Vær obs på nettsvindel!

Hei!

Midt i kakebaking og pizzalaging da det er bursdagsmaraton her i hjemmet oppdaget jeg plutselig at pengene mine hadde fått ben å gå på… det var da merkelig tenkte jeg, og sjekket i nettbanken… det hadde jo vært en del gaveinnkjøp i det siste, men hadde jeg virkelig brukt så mye? I nettbanken kunne jeg se at det var blitt trukket flere summer noen små og noen store til utlandet.…  jeg kjente at jeg begynte  få vondt i magen… Jeg kom på at jeg hadde bestilt en gratis hudkrem prøve på nettet og hadde betalt portoen via nettbanken da jeg bestilte produktet.  Jeg tok en telefon til de som sendte meg dette produktet og fikk  snakket med en dame, og  joda ganske riktig –  det var de som hadde trukket penger fra kontoen min, da de sa at dette var et abonnement – noe som ikke kom frem  da jeg bestilte ( og jeg leste nettsiden og bestillings vilkårene  deres flere ganger nettopp pga jeg ikke ville inn i noe abonnement!) Jeg sa at jeg ikke ville være kunde lenger og de ikke måtte sende meg varer, de fortalte meg da at to kremer var på vei og det var derfor  de hadde trukket penger fra meg. Jeg var ganske sur og irritert etter telefonsamtalen som jeg ikke kom noe vei med. Plutselig ble jeg oppringt fra California, en mann sa da at jeg skulle bare returnere varene så ville de sette pengene mine tilbake på konto….. Så nå er det bare til å vente på pakkene som skal returneres så får jeg forhåpentligvis pengene tilbake…. Jeg ringte banken min og ba de sperre kortet bare sånn i tilfelle, vil ikke miste 2000 kr til, man vet jo aldri…. 

Bilderesultat for throw money, pinterest

Tror du jeg vil få pengene mine tilbake?

Bestiller du gratis prøver på nettet?

Har du opplevd noe liknende?

 

 

 

#spisogspar #blogg #penger #svindel #hverdag #banken #nettbank #mat

32 kommentarer

Siste innlegg