Utfordret……

 

Hei!

Da har jeg blitt utfordret av morsmiddag til å skrive 10 ting jeg er takknemlig for:

 

1. Jeg er så glad for vi er friske og har god helse, det kan en ikke ta for gitt….

2. Er så heldige som har 2 skjønne og friske barn <3

3. Er  så glad vi bor midt i naturen  med skog, bær  og fuglesang <3

4. Nå gleder vi oss veldig til vi får flyttet inn i ny leilighet med større plass (håper det blir iløpet av denne helgen…)

5. Er så takknemlig for fantastisk familie <3

6. Jeg er glad i landet vi bor i <3

7. Jeg er veldig takknemlig jeg har min mann ved min side <3

8. Er veldig takknemlig for verdens beste venner  <3

9. Er  også veldig takknemlig for de dagene ungene vil sove litt lenger og vi ikke trenger å stå opp kl 06 om morgenen 😀

10. Kjempe takknemlig for at dere leser bloggen vår, og alle de koselige kommentarene <3

 

Takk til morsmiddag som gav meg  utfordringen 😀

 

#takknemlighet #blogg #hverdag #spisogspar #høst

18 kommentarer

Siste innlegg