Høst

Hei!

Ja nå er det skikkelig høst vær i Bergen. Var tidligere idag på kino med ungene og så Knutsen og Ludvigsen  og den fæle Rasputin. Ungene syntes filmen var kjempegøy! Her kan dere se traileren på filmen :

Vi ble ganske så våte og kalde da vi skulle hjem igjen, så da var det bare til å lage varm kakao med masse mini marshmallows oppi –  det er jo tross alt lørdag så da er det lov med litt ekstra oppi koppen, ikke sant? Jeg hadde også litt chilli oppi min, det ble kjempegodt!
Og så smaker det jo ekstra godt med pizza  på en lørdag. Idag toppet vi pizzaen med blant annet grønnkål, chilli og spekeskinke. 

Var ganske så grått og vått ute idag…….. En typisk høstdag….

Mye blader og kvister på bakken nå som en kan lage mye fint av…..Her er et hjerte jeg har laget av bjørkegrener jeg har plukket i skogen like ved.

Ønsker dere en nydelig lørdag <3

 

 

 

 

 

#spisogspar #blogg #spis #spar #mat #film #høst #foto #mamma #mammablogg #kino #norge #helse #pizza #kakao #drikke #lørdag #helg 

13 kommentarer
    1. For en spennende pizza 🙂 Koselig med kakao og marshmellow etter en våt utetur. Den filmen er sikkert noe for meg også 🙂 Er glad i animasjonsfilmer samboeren og jeg 🙂

    2. Fint kinovær i dag…Den filmen er nok populær..og alt det gode etterpå.Nam nam… Fin hjerteide også, liker å få ideer , jeg som ikke er det fnugg kreativ:)

    3. det er så morsomt at for en tid siden skrev en journalist i avisen at denne filmen var så skummel og hadde blitt skremt. Da gutten hadde spurt om Bergen fantes så moren ja….vil du dra dit? sønnen hylgråt og sa NEIIIII og da tenker eg herlighet for noen dumme foreldre.
      For det første er barn ulike…..min datter sin søster ( hos faren) var redd for filmen Småkryp da hun var 11…og fikk mareritt – og da tenker eg jo at å fortsette å skremme ungen sin som de gjorde med sønnen sin i historien eg delte….var helt tussete….kunne bare sagt at det er bare film og at Bergen ikkje er slik. Tullete….
      eg vil se denne filmen eg 🙂
      For en deilig lørdag <3

    4. ~Lin: Ja det var nok litt overdrevet at filmen var så skummel…. Men unger er jo forskjellige, noen blir fortere skremt enn andre 🙂 Ja vi har hatt en kjempefin lørdag 🙂 God lørdag videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg