Forsøkt svindlet- igjen!

Hei!

Nå er det ikke så veldig lenge siden sist jeg ble utsatt for svindel, da hadde noen tatt flere 1000 kr ut av kontoen min i flere forskjellige land! Helt utrolig at det går an, men det er tydeligvis superlett og minimal sjanse å bli tatt for svindel da politiet egentlig gir blaffen ser det ut som.

For noen dager siden plumpet det et brev ned i postkassen merket avsender Telenor. Det var en regning på 2000 kr med betalingsfrist til dagen etter. Bare det at  betalingsfristen var  så kort  var jo ganske mistenkelig, men det merkeligste av alt var vel at jeg ikke har noe abonnement med Telenor så jeg skjønte straks at dette ikke stemte. Etter en telefonsamtale med Telenor ble det bekreftet at det var noen som forsøkte å svindle til seg penger ved å utgi seg for Telenor. ….

 

Helt utrolig hvor mye svindel det er nå fortiden! 

Har du opplevd noe lignende?

 

 

#spisogspar #blogg #svindel #hverdag #penger #tyveri #uken #uken 

12 kommentarer
    1. Fyyyyy søren så frekke folk er ..Hadde blitt trukket fire tusen av kortet mitt for noen år siden men fikk igjen av banken..og det er heldigvis eneste gang.. Håper det ordener seg greit 🙂 Klem til fine deg <3

    2. Wow, det hørtes ikke greit ut.. Da hadde jeg blitt ganske stressa! Jeg har heldigvis ikke *bank i bordet* opplevd noe slik! Jeg ønsker deg ellers en fin tirsdagskveld 🙂

    3. Uff..så trasig..nei, jeg har ikke opplevd dette..fått noe mail..men de skjønner meg jo..men skummelt med regninger..for om en betaler i familien, og kanskje ikke vet helt hva man har av ting..så er det fort gjort å betale ja.. Så irriterende! men godt du fant det ut!

    4. annebe: Ja de er såååå frekke! Ja de pengene jeg ble svindlet for i sommer fikk jeg heldigvis tilbake til jul fra forsikringsselskapet :)) Men det var lenge å vente i usikkerhet….. Nå betalte jeg ikke så denne gangen klarte de ikke å svindle meg! Best å passe på :)) God klem til flotte deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg