Frodiths kles- utfordring dag 5 og 6

Hei!

Igår var det bursdagsfest med familie og venner for minstemann, (ja nå har vi feiret i ca en uke, hehe!) så derfor ble det ikke noe blogging hos meg. 

Igår var det fargen ROSA  hos Frodith sin kles /catwalk- challenge som du kan lese mer om HER og idag er det fargen ORANGE, så idag slår eg to fluer i en smekk!

ROSA

Rosa er en farge jeg er blitt mer og mer glad i siste tiden!

ORANGE

Denne fargen har jeg ikke så mye av i garderoben, men denne kjolen har  innslag av orange. Jeg er veldig glad i joggesko og bruker det til det meste – kjoler også!

Min datter på 9 år som har tatt de “orange” bildene!  :))

Ha en fin dag!

 

 

 

#Frodith #blogg #hverdag #helg #klær #mote #søndag #sol #orange #rosa #antrekk #utfordring #challenge

10 kommentarer

Siste innlegg