A woman needs a man like a fish needs at motorcykle (- NOT)!

Hei!

Det sto det faktisk på russe-kortet mitt, hihi! Det var ikke alltid like populært…. men det var et slags “slag tilbake”  til alt det tullet russe-guttene skrev om jenter og ikke minst alle russe-låtene… Teksten jeg skrev på russe-kortet er inspirert av U2 som har en låt hvor Bono synger noe sånt!

Motorsykkel er utrolig moro, og denne Harley`en til min mann kan jeg dessverre ikke kjøre selv, men kan jo late som….. Hadde hatt hjelm på visst jeg hadde kjørt altså 😉 Men jeg får sitte bakpå når min mann kjører – og det er såååå GØY! Og det beste av alt: en betaler ikke BOMPENGER, her i Bergen koster det skjorten i rush tiden: hele 45 kr i bompenger når en kjører inn og ut fra sentrum.

 

Ha en fin søndag videre!

 

#spisogspar #Harley #HarleyDavidson #blogg #motorsykkel #hverdag #bompenger #Bergen #helg #søndag #U2

8 kommentarer

Siste innlegg