Yellow skirt

Hei og god fredag!

Dette skjørtet falt jeg helt for  da jeg så det første gangen, og bare måtte kjøpe meg det  før ferien 🙂 Skjørtet har god vidde og lommer i siden, er deilig og svalende på varme sommerdager som her på Kreta❤. 
Litt mote snakk her på bloggen idag, i grunnen synes jeg det er gøy å skrive om litt andre emner enn bare mat iblant også 🙂

Det er første gang jeg har prøvd å blogge fra mobilen, noe som ble helt feil idag, bildene (bildeformatet) ble altfor store og det var heller ikke mulig (som jeg klarte å finne ut) å midtstille teksten og bilder…..  Måtte inn å redigere innlegget  på pc en etterpå!   Kanskje jeg  bare må øve meg litt mer med mobil blogging….. 🙂

 

Skjørtet er kjøpt hos Floyd.

 

Ha en flott dag videre ❤

 

 

 

#mote #sommer #Kreta #spisogspar #blogg #skjørt #ferie #hverdag #gult #sol #fredag #helg 

16 kommentarer

Siste innlegg