Pakke i posten

Hei!

Så moro å få pakke fra posten! Og ikke fra hvem som helst: min favoritt nettbutikk Funksjonellmat.no link HER som har fokus på sunne produkter til matlaging. De var så utrolig snille og sendte meg en pakke på hele 4 kg med masse godsaker (for meg ihvertfall) mandelmel, sesammel, sukrin gold, fibersirup gold, sukrin sjokolade og mye, mye mer! Jeg føler meg veldig heldig som fikk denne flotte pakken fra Funksjonell mat <3  

Jeg kunne nesten ikke tro mine egne øyne da jeg så hvor stor esken var – spennende!

Her var det mye forskjellig for å si det sånn, alt fra sukrin sjokolade til forskjellige meltyper som mandelmel, sesammel og peanøttmel  for å nevne noe:) 

Sun crisp var nytt for meg, jeg hadde sun crisp sammen med gresk yoghurt, bær som blåbær og bringebær og litt fibersirup gold på toppen da ble dette kjempegodt – en super frokost eller mellommåltid!

Jeg måtte nesten stille alt opp og ta bilde, hehe!

Sukrin sjokoladen var forresten kjempegod!

Med så mange flotte produkter så  blir det nok mye baking fremover 😀 

 

 

 

Annonse

 

 

 

 

#spisogspar #blogg #matglede #tips #sponet #sponsor #funksjonellmat #lavkarbo #sunt #godt #pakke #jul 

10 kommentarer

Siste innlegg