Ikke en dag uten kaffe!

Reklame | Real coffee

Hei!

Jeg begynte ganske sent å drikke kaffe, det var ikke før jeg var et par og tredve år da jeg først begynte å drikke kaffe 🙂 Jeg jobbet natt  i den perioden og da var kaffe en god måte å holde seg våken på. Først drakk jeg kaffe med mye melk, det var vel heller melk med kaffe, kanskje…! Men nå er det flere kopper for dagen og melk er ikke en nødvendighet lenger 🙂

Jeg ELSKER kaffe og jeg er så heldig å få teste ut Real Coffee sine kaffekapsler!  Det jeg liker med kaffekapsler er at du kan lage kaffe – i alle slags varianter superenkelt. 

Real Coffee er etter min mening kaffe av aller høyeste kvalitet som virkelig merkes  på smaken!

Jeg har fått teste ut 3 typer kaffe:  Americano, Espresso intenso og Cappuccino pakken som består av to kapsler en med melk og en med kaffe, og jeg må si at denne cappuchinoen er den beste jeg har smakt i min egen stue! Jeg må også nevne at melkekapslene inneholder kvalitetsmelk som gir en fløyelsmyk og kremet smak – og er helt uten tilsetningsstoffer som virkelig merkes på smaken!

Miljø og bærekraft: Kaffen fra Real Coffee kan nytes med god samvittighet og da smaker kaffen ekstra godt! 

Noe jeg er opptatt av er miljø og bærekraftighet og det fine med Real Coffee er at de også tilbyr økologiske og bærekraftige kaffekapsler. 

Real Coffee samarbeider med Fairtrade som arbeider for å bedre kaffedyrkernes livskvalitet og gjøre det mulig for deres barn å få skolegang. Dette  hjelper dessuten kaffedyrkerne med å utvikle mer miljøvennlige dyrkemetoder som fører til mindre kjemikaliebruk under kaffeproduksjonen som igjen er bra for miljøet og dessuten for oss som forbrukere av det ferdige kaffeproduktet.

 Real Coffee  tilbyr flere typer kaffe som du kan se HER og tilbyr også  flere ulike størrelser på kaffe-pakkene les mer om dette HER. 

Kaffekapslene passer til Dolce gusto og Nespresso kaffemaskiner.

Real Coffee har også blitt kåret til  best i test les mer om det HER.

Real Coffee  tilbyr rask levering: innen 3 dager har du deilig kvalitetskaffe hjemme hos deg!

Har du ikke smakt denne kaffen, anbefaler jeg deg å prøve!

 

 

 

#spisogspar #realcoffee #kaffe #hverdag #helg #cappucchino #americano #espressointenso #mandag #uke #blogg 

10 kommentarer

Siste innlegg