Aimn: 60 % avslag på utvalgte styles

Reklame | Aimn

Hei,

Jeg falt helt for den nye kolleksjonen til Aimn💕, for meg hjelper det mye på trenings motivasjonen med nytt treningstøy 😊😅😊 Og den nye kolleksjonen til Aimn synes jeg er kjempefin, og jeg lker spesielt den korallfargete tightsen med høyt liv og ribb. Jeg har en i svart fra før som jeg er veldig glad i og brukes til alt fra trening, kosebukse og til tur 💗

Nå er det 60 % avslag på utvalgte styles 💕

Mine favoritter fra Aimn:

Tightsen finner du HER

Badedrakt finner du HER

Badedrakt finner du HER

Topp HER

 

Hva synes du om kolleksjonen? Har du en favoritt?

 

Mer om Aimn finner du HER 

Og nå er det 60 % avskalg på utvalgte styles.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Lekkert treningstøy og badedrakter.Liker alt sammen veldig godt.Spesielt den hvite badedrakten og den korallfargete treningsbuksen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg