Black Week hos Desenio og rabattkode

Reklame | Desenio.no

Hei 🤍

Når pynter du til jul hjemme? jeg har (allerede) startet pyntingen så smått, og da falt jeg for disse jule-posterne fra Desenio.no 🤍

Jeg elsker julen og begynner alltid tidlig å pynte til jul, det blir alltid gradvis mer og mer pynting ettersom julen nærmer seg 🎄  juletreet pleier å komme opp og pyntes 1. advent helgen. Men når vi begynner på nyttår  er all julepynten vekk her i huset 😅😊

Nå er det Black Week tilbud hos Desenio.no og med rabattkoden    KATRINE55   får du hele 55% rabattplakater og 10% rabatt på rammer.
Dette er et Black Week tilbud og det beste tilbudet Desenio.no tilbyr hele året!

Under her kan du se bildene jeg hengt opp på veggen 🤍🤍

 

Blir alltid superglad når nye bilder kommer i posten 😁

 

Dette bildet henger nå i gangen så det er det første en ser når en kommer inn, jeg synes det er så fint, så godt mulig jeg flytter det inn i stuen snart… 🤍 Bildet finner du HER

 

Og dette juletreet var det første bildet jeg falt helt for, det finner du HER.

 

 

Hos Desenio finner du et stort utvalg av rammer.

 

 

Fant du noe du likte? Eller har lyst å fornye hjemmet ditt på en enkel måte? Sjekk bildeveggene og bildecollage inspirasjonen til Desenio, her finner du mye fin inspo.

Husk å bruke rabattkode  KATRINE55  som gir 55 % rabatt på plakater og 10 % rabatt på rammer. Dette er et Black Week tilbud og det beste tilbudet Desenio.no tilbyr hele året!

 

Ha en fin dag 🤍

 

 

4 kommentarer
    1. Koselige julebilder 🙂
      Jeg har aldri hengt opp julebilder… men pynter med alt mulig annet da 🙂

      Lag deg en fin fin lørdag og koselig adventstid .-) klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg