Elektrisk pizzaovn

Reklame | Panetti.no

Hei,

Har du stekt pizza i pizzaovn? Når du først har gjort det en gang er det ingen vei tilbake!😄

Dere som følger meg på instagram har kanskje sett at jeg har laget så å si hver eneste helg pizza i min –best i test- elektriske pizzaovn; Pizzetta Primo fra Panetti .

Spesielt vanlig hvete-pizza får en helt fantastisk god og luftig bunn- og stekingen går lynkjapt!

Men jeg har også stekt lavkarbo pizzaer som mini pizza med brødlapp (må forstekes først) bunn toppet med fyll og ost og stekt ca 1,5 minutter i pizzaovnen- og det ble kjempegodt!

Jeg foretrekker denne elektriske pizzaovnen fremfor en gass eller vedfyrt ovn, da stekingen er mye enklere og raskere! Og denne ovnen kan stå både ute og inne 😄

-Og jeg har en rabattkode til deg: Katrine500 gir deg 500 kr i rabatt på Pizzetta Primo pizzaovn – denne pizzaovnen ble best i test hos Tekguide!

 

 

Se så luftig pizzaen blir! (hvete-pizza)

 

Det jeg elsker med denne ovnen er at den kan brukes både inne og ute.

Pizzetta Primo gir deg frihet til å lage helt nydelige pizzaer uansett værforhold, takket være sin IPX4 vanntett sertifisering.

Det gjør denne pizzaovnen helt unik, den tåler både regnfulle dager, og kalde vinternetter, og man kan enkelt ta den frem på kjøkkenbenken🥰

 

 

Pizzaovnen går opptil 500 grader og er den eneste elektriske pizzaovnen med roterende pizzastein på markedet, så slipper du å snu steinen som gjør stekingen lekende lett!

Pizzasteien er 33 cm bred så du kan steke en ganske stor pizza, uten at selve pizzaovnen tar for stor plass på benken.

Pizzaovnen har japanske infrarøde varmeelementer som er opptil 60 % mer strømsparende sammenlignet med andre pizzaovner på markedet.

Pizzetta Primo skiller seg ut da den har en avtagbar dør, slik at maten lett kan tas ut med pizzaspaden som følger med. Den avtagbare døren med vindu gir deg også full kontroll over matlagingen, slik at du kan sjekke pizzaen uten at varmen lekker ut.

 Denne pizzaovnen har også LCD-skjerm, som gir nøyaktig temperaturkontroll og tidtakingsfunksjoner.

Du får med pizzaovnen både oppskriftshefte og brukermanual, og oppskriftshefte brukte jeg mye i starten for å blir kjent med pizzaovnen.

Panetti tilbyr også 5 års garanti 💗

Jeg har ikke bare stekt pizza i denne ovnen, men også lavkarbo hvitløksbrød 💗

 

Jeg ble også veldig fornøyd med pizza-brødlapper stekt i pizzaovn. Forstekte brødlapper (som jeg tar opp fra feks frysen) topper jeg med feks tomatsaus skinke og ost og rett i pizzaovnen – 250 grader i 1,5 minutter. Disse er så små så stekingen går raskt!

 

Her ser du hvor luftig hvete pizzaen blir 😍 For perfekt resultat (slik vi liker det) steker jeg på 500 grader (forvarmet pizzaovnen i 15 minutter) i kun 2 minutter. Et tips er å ikke ha for våt deig, og dryss litt mel på pizzaspaden som følger med, slik at at pizzaen glir lett over til pizzasteinen.

 

Denne pizzaovnen kan stå både inne og ute- uansett vær!

 

 

 

 

 

 

Har du lyst på en slik pizzaovn?

Bruk gjerne rabattkoden min Katrine500 som gir deg da 500 kroner rabatt på ditt kjøp hos Panetti.no.

 

 

 

 

 

 

 

#pizzaovn #pizza #pizzalover #pizzaelsker #perfektpizza #rabattkode #bestitest #panetti

3 kommentarer
    1. Fristende pizzaer rett fra pizzaovnen! Den ovnen ser lekker ut – men vet ikke om det er noe vi skal ha her…. holder med utegrillen tror jeg 😀 Lag deg en fin torsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg