Lavkarbo bagels med kun 2 (!) ingredienser

Reklame | Premiumtek.no

Hei 😊

Bagels laget av kun to ingredienser, er det mulig?? Jeg så dette på TikTok (husker dessverre ikke hvem, tror det var en fra USA), og ble fristet til å teste 😁 Og overraskende nok, så holdt deigen sammen, det gikk fint å steke, og de smakte heller ikke så verst 😊💗 De er ganske tynne, jeg laget 4 stk av en deig, delte de i to, og hadde kremost med urter på – og det smakte SKIKKELIG GODT!  Faktisk så godt at jeg laget de igjen dagen etter også!

Har du lyst å teste?

 

 

 

 

 

 

Bagels

(4 stk)

 

🍩130 gram mandelmel

🍩2 ss rømme eller gresk yoghurt

 

Bland sammen ingrediensene til en fast deig.

Våt hendene med litt kaldt vann og form til 4 litt flate bagels, og legg på bakepapir på stekeplate.

Jeg penslet de i tillegg med egg og drysset sesamfrø og valmuefrø over (dette er ikke nødvendig)

Stek de i stekeovn på 200 grader i ca 15 minutter.

Du kan også steke bagelsene i airfryer (som steker enda kjappere); 180 grader på ca 7 minutter.

 

Jeg stekte de i min Kyvol Premium Smart Airfryer, og om du har lyst på et slikt strømsparende kjøkkenapparat så har jeg rabattkode til deg: KATRINE20 gir 20 % rabatt på ALLE varer hos Premiumtek.no.

Det er nå salg hos Premiumtek.no og du kan i tillegg bruke rabattkoden 💗😘💗🎉

 

Håper det vil smake!

Ha en fin dag!

💗

 

#lavkarbo #lowcarb #airfryer #bagels #toingredienser #easyrecipy #enkelt #rask #glutenfri

6 kommentarer
    1. jeg laget dette men synes mine 4 ble små også mørkere en dine. kanskje stekt de forlenge nesten 17 minutter. smakte kun mandel mel av de. Ble litt bedre med smør og pålegg på. hvordan få de så lyse å fine? har ikke airfryer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg