Lavkarbo minipizza

Reklame | Cosori.no

Hei,

Visste du at brødlapp oppskriften som jeg har delt her tidligere, kan også brukes til pizzabunn?❤️

 

 

Pizza laget med brødlapp oppskrift:

 

Brødlapper 

(7 stk)

 

250 gram rømme

2 egg

75 gram mandelmel (ikke fettredusert)

2 ss mykt ekte smør

1 ts eddik

2 ts fiberhusk

1/2 ts salt

1 ts sukrin gold

2 ts bakepulver

Rør sammen alle ingrediensene.
Om du steker i airfryer: legg 4 klatter på bakepapir i airfryeren og stek på 180 grader i 10-12 minutter. Stek 3 klatter etterpå.

I stekeovn (over og under varme): stek på 200 grader i 15-20 minutter.

De er myke når de tas ut av ovnen, men blir fort fastere når de avkjøles litt.

Legg de over på rist til de er avkjølte.

Lage minipizza:

Enkel pizzasaus: Miks 2 ss tomatpuré med 2 ss vann, og bland inn 1/2 ts salt.

Smør tomatsausen utover brødlappene.

Topp med det du liker, feks skinke/ pepperoni

Avslutt med masse ost.

Stek i forvarmet stekeovn på 200 grader i ca 10-15 min til osten er lett gyllen.
Eller i airfryer: 180 grader i ca 5-10 min.

Jeg stekte mine minipizza i Dual Blaze airfryer fra Cosori.no

Topp gjerne med rømmedressing og chiliflak ❤️

Håper du vil teste!

#brødlapper #pizza # lavkarbo #glutenfri #sukkerfri

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg