Litt interiør snakk og rabattkode på posters

Reklame | Desenio.no

Hei 😊

Det er ikke alltid det skal så mye til for å få en liten oppgradering i hjemmet 😊 Istedenfor å kjøpe ny maling til vegger så kan nye bilder på veggen gi akkurat det “løftet” til interiøret, og denne gangen har jeg gått for mer sommerlige pastellfarger 💛💜

Hos Desenio.no kan du enkelt velge posters og plakater online.

Vi har ikke hatt bilder på veggen på det nyinnredete soverommet ennå, og med posteren Painted arches No1 ble vi kjempefornøyd!

I stuen har jeg valgt posters med lyse pastellfarger som syrin og gul-farger, og valget falt på posterne: Lilac flower plakat, Collage art No2, Atelier art No2  og Focus on the good.

 

Jeg har rammet mine posters med bilderammer av eik, og du finner stort utvalg av flotte rammer.

 

Om du har lyst å freshe opp hjemmet ditt med nye posters har jeg en rabattkode til deg:

Koden SPISOGSPAR40 gir nå 40% rabatt på plakater hos Desenio fra 15. juni til og med 19. juni.

(Rabatten gjelder ikke rammer, personlige posters og plakatpakker)🥳

 

 

Her kan du se bildene jeg har valgt – bare elsker denne fargekomboen 💛💜

 

 

 

 

 

Ha en fin dag!

💗

 

 

#desenio #posters #plakater #rabattkode #interiør

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg