Laksepakke med ostesaus (lavkarbo)

Reklame | Helsefreak.no

Hei,

Dette er også en enkel og god middagsrett, perfekt til late sommerdager 😊🌞💗 Laksepakke så jeg første gang hos Linda Stuhaug som har så mye god mat 💗

 

 

Laksepakke

(4 porsjoner)

4 stykker laks

4 gulrøtter (skrelt og skjært i tynne skiver, jeg brukte her ostehøvel og en knil til å strimle det opp)

1 gul løk

4 vårløk

I tube baconost

salt

chiliflak HER

aluminiumsfolie

Ha 4 passe store aluminiumsark på kjøkkenbenken og legg strimlet gulrot (har du mandolin bruker du det), en hakket løk, vårløk i skiver og rå laksestykker på hvert ark. Fordel baconosten på hvert ark (baconosten blir til deilig saus) og dryss over med salt og litt chiliflak før du lukker aluminiumsfolien rundt maten.

Du kan nå enten legge laksepakken rett på grillen og grille til fisken er mør, eller steke i stekeovnen, jeg stekte på 200 grader (over og under varme) i ca 15 minutt, til fisken er ferdig stekt.

Ønsker du noe mer tilbehør til kan du servere med en salat, eller kokt blomkål/ brokkoli eller blomkålris/brokkoliris HER

Håper det smaker!

Ønsker deg en god dag!

💗

Følg meg gjerne på instagram: @katrinestenhjem

 

 

 

#lavkarbo #lowcarb #laksepakke #laks #grillmat #middag

 

 

4 kommentarer
    1. Justerte litt på oppskriften, rett og slett for jeg ikke hadde alt i hus. Byttet ut vårløk med stangselleri skåret i tynne skiver. Hadde bare 1/3 tube med jalapeno magerost, tømte den samt at jeg hadde 2-3 ss kremfløte. Fulgte ellers oppskriften.
      Dette var en suksess 😃👌 Jalapeno-osten sin lille spicy hint passet utrolig bra til 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg