Lavkarbo frokost/lunsj-meny 03/2020

Hei!

Her kommer ukens 7 frokost/ lunsj tips 🙂

Kanskje det er noe frister?

 

1)

Mandel og nøtte-mel grøt, oppskrift HER

2)

Super-enkle omelettvafler, oppskrift HER

3)

Blåbær smoothiebowl, oppskrift HER

4)

Frokostmuffins med musli/granola, oppskrift HER

5)

Ristede mandelflak – kjempegodt som topping på gresk yoghurt sammen med sukrinsirup gold, oppskrift HER

All-focus

6)

Cottage cheese rundstykker, oppskrift HER

7)

Chiapudding med madelsmør og bringebærsaus, oppskrift HER

 

 

Håper det smaker!

 

Se gjerne innom instagrammen min for mer lavkarbo-mat inspo og litt hverdagsbilder 🙂

@katrinestenhjem

 

Ønsker deg en super uke!

 

 

 

#lavkarbo #lunsj #frokost #tips

 

3 kommentarer
    1. Folkens… ikke fall for det lavkarbo dritten! Spis vanlig kosthold! Spis heller lite men ofte, og da mener jeg fra 5-6 ganger om dagen. Jeg startet vektnedgang med lavkarbo. Funket ca 1 mnd før legen min sendte meg til en ernæringsfysiolog, som neste “klikket” på meg når hu hørte hva jeg holdt på med! Etter grundig innføring så har vektnedgangen vært morsom å holde på med. Gikk fra å veie 128 kg til å veie 89 kg og har i dag en sunn og trent kropp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg