Lavkarbo frokost/ lunsj-meny/ 05

Hei,

Idag deler jeg her en frokost/ lunsj meny med 4 forslag til retter som kan passe til enten frokost og/ eller lunsj. Her er det veldig ulikt hvordan en spiser og hvor mange måltider en spiser iløpet av dagen, feks jeg spiser ca 3 måltider for dagen og starter oftest å spise i 12- 13 tiden (ofte kan jeg drikke fettkaffe i ca kl 08 tiden på morgenen), så spiser jeg middag ca kl 16-17 tiden, og på kvelden spiser jeg ofte 1-2 egg, eller egg på osteknekk med majones, eller en skyr yoghurt/gresk yoghurt (jeg er veldig glad i yoghurt 😁😅) men vær obs på at melkeprodukter kan stoppe vektnedgang om det er det du ønsker.

 

Og denne uken har jeg en Giveaway på Instagram @katrinestenhjem hvor du kan vinne en pakke med lavkarbo produkter 🎉🎁🥰❤️

 

Frokost/ lunsj menyen består av følgende retter:

 

-Pannekaker med chiafrø

-Hjemmelaget granola

-Sjokolademousse med avokado

-Egg i baconkopp

 

 

Pannekaker med chiafrø, oppskrift HER

 

Hjemmelaget granola, oppskrift HER

 

Sjokolademousse – med avokado (!) oppskrift HER

 

Egg i baconkopp, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god start på februar

💗

 

#lavkarbo #lowcarb #frokost #lunsj #mattips #Nytnorge #godtno #mat

5 kommentarer

Siste innlegg