Lavkarbo lunsj tips

 

Hei 😊

Jeg deler idag 3 frokost/ lunsj tips, eller kanskje jeg skal kalle det brunsj tips? Det kommer jo helt an på når en spiser første måltidet (!) mitt første måltid blir ofte i 12-13 tiden, men jeg kaller det frokost allikevel 😅

Håper du finner noe som frister 😘

 

 

Dette er en gratis nettside. Og jeg tjener ingenting på dette.

Om du liker oppskriftene kan du gjerne Vippse 20 kr til 986 386 88

Tusen takk!

 

Chiapudding med smak av gulrotkake, oppskrift HER

 

Halloumi chaffles, oppskrift HER

 

Mandel og nøttemel grøt, oppskrift HER

 

Håper du vil teste!

Ønsker deg en super dag!

💗

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg