Snickers kuler (lavkarbo)

Reklame | Green choise

Hei,

Snickers kuler er såååå godt, og enkelt å lage om en er fysen på noe godt i helgen 💗😊 Denne gangen har jeg doblet oppskriften og laget litt større kuler enn forrige gang som du finner HER.

 

 

 

 

 

 

Snickers kuler

(ca 10 stk)

120 gram peanøttsmør

ca 4 ss peanøttmel

Ca 4 ss Sukrin syrup caramel

100 gram sukkerfri sjokolade til å dyppe peanøttkulene i (jeg hadde 50 gram hvit og 50 gram lys sjokolade)

 

Ha peanøttsmør, peanøttmel og Sukrin Syrup Caramell oppi en bolle, kna det til en fast deig, juster eventuelt med peanøttmel eller Sukrin Syrup Caramell og rull ca 10 kuler som legges i kjøleskapet.

Smelt sjokolade over vannbad eller i mikroen.

Rull peanøttkulene oppi den smeltete sjokoladen og legg de på et fat gjerne med bakepapir oppå.

Jeg pyntet med en halv peanøtt på toppen (kan også rulle de i ca 50 gram knuste peanøtter)

Sett de inn igjen i kjøleskapet til sjokoladen er tørket.

Oppbevarers i kjøleskap, holder seg gode en ukes tid.

Håper det vil smake!

 

Ønsker deg en nydelig helg!

💗

 

#snickers #sjokolade #lavkarbo #lowcarb #sukkerfri

8 kommentarer
    1. Det så fantastisk godt ut. Også jeg som hadde tenkt å holde meg vekk fra snop i dag 😀 Du lokker meg inn på fæle stier 😀 He-he

    2. Hei. Lurte på hvor du kjøpte sukkerfri sjokolade å hvilken sort sjokolade det var. Sukrin caramel sirup hvor får jeg kjøpt den? Er peanøtt smøret sukkerfri?

      1. Jeg bruker sukkerfri sjokolade enten fra frøken Holm eller Tights.no ( uten maltitol). Peanøttsmøret jeg brukte her er fra Green choise. ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg