5 lavkarbo tips til 17.mai – kaker og desserter

Hei!

Jeg fikk helt sjokk idag da jeg gikk ut døren: det blåste og regnet og det var is-kaldt! Nå har vi hatt så mange fine dager i mai med opptil 25 varmegrader og så snudde det sånn brått – jeg hadde nesten helt glemt dette sure Bergen-været!  Men nå er det altså tilbake igjen (det ble heldigvis litt bedre utover dagen, hehe)

Det er dagen før den store dagen er det idag, og jeg vil i den forbindelse dele 5 lavkarbo kake og dessert oppskrifter som jeg synes  passer fint til 17.mai. 

Trykk på linken over hvert bilde så finner du oppskriftene.

Bløtkake/ kremkake

Sjokolade rullekake med krem

Pavlova

Panna cotta

Mini-pavlova

 

Fant du noe som fristet?

 

 

Ønsker deg en flott 17.mai feiring!

 

 

 

#spisogpar #blogg #matglede #lavkarbo #lavkarbotips #lavkarbokake #lavkarbodessert #17mai #fest #mai

8 kommentarer

Siste innlegg