Cosori airfryer – salg og rabattkode

Reklame | Cosori,no

Hei 😊

Jeg er blitt så glad i airfryeren min fra Cosori.no  som brukes flere ganger i uken.

Det jeg jeg synes er supert med airfryer er at:

-matlagingen går mye raskere

-og ikke minst mindre fett ved fritering

-og det aller viktigste kanskje; maten smaker bedre også!

Steking i airfryer er derfor et mye sunnere og mer smakfult alternativ til både steking og spesielt ved fritering.

 

Airfryer er på en måte som en liten varmluftssovn, men det er noen forskjeller: inne i airfryeren sirkulerer luften mye raskere enn de fleste varmluftsovner, slik at tilberedningstiden er kortere.

Og det jeg liker best er at den hurtigsirkulerende varmluften gjør at maten som tilberedes får en sprø stekeoverflate samtidig som innsiden beholder saftigheten!

 

 

Jeg har Cosori Premium Airfryer og er strålende fornøyd, den brukes flere ganger i uken.

Jeg får ofte spørsmål om hvilke matretter som kan tilberedes i airfryer: de fleste matretter som kan tilberedes i en stekepanne, ovn eller frityrgryte – kan stekes i airfyer! Hvis du vil lage sellrirotfries, hokkaido fries, stekt laks, løkringer, kaker, brød/ rundstykker, eller stekt kylling, kan en airfryer tilberede alt dette.

Cosori Premium airfryer er enkel å bruke, og med touch-skjermen som inneholder mange ulike forhåndsinnstillinger kan du enkelt velge mellom forhåndsinnstillingen:

Biff, kylling, sjømat, reker, bacon, frossen mat, pommes frites, grønnsaker, rotgrønnsaker, brød og dessert.

Du kan legge maten i kurven og enkelt velge en forhåndsinnstilling.

Et trykk på skjermen og du kan lene deg tilbake og la Cosori airfryer gjør resten av jobben 😊

Cosori Premium som jeg har, har mange ulike funksjoner som: 

Keep Warm (holder maten varm), 

Pre Heat (forvarme), 

Shake Reminder (Påminnelse når du må snu maten), 

Auto Shutoff (Pauser tilberedningen automatisk når du tar ut kurvene)

og du kan justere tid og temperatur med + og – ikonene.

 

Matkurven som er avtakbar har et solid kurvhåndtak som er utstyrt med en skyveknappbeskyttelse som gjør det lettere for deg å trekke / skyve ut enhetens avtakbare ytre kurv,

samt en kurvutløser-knapp som gjør det enkelt å løsne de to kurvene (indre og ytre) som er supert når kurvene skal rengjøres.

Den er også lett å rengjøre: matkurven kan enkelt vaskes for hånd, men tåler også vask i oppvaskmaskinen. Kurvene er avtagbare og ikke-klebende, det vil si at maten ikke setter seg fast.

Et tips er å legge et ark med aluminiumsfolie eller bakepapir nedi kurven for å slippe rengjøring!

 

 Oppskriftsboken som følger med synes jeg har vært til god hjelp i starten for å bli kjent med det nye kjøkkenapparartet.

I oppskriftsboken finner du over 100 oppskrifter på alt fra kaker, desserter, middager og småretter.

Disse er supert å starte med når du skal bli kjent med maskinen din.

 

Cosori Premium Airfryer har vunnet best i test 2021 av en rekke ulike aktører og er den mest solgte modell.

Cosori Premium har fått priser som Red Dot Design Award og blitt kåret til best i test av Fitnesstrening.no, Tekguide.no Forbrukerliv.no og Getfitness.no.

 

Cosori.no tilbyr flere typer airfryers:

Jeg har som tidligere nevnt Cosori Premium Airfyer som har en kapasitet på 2,2 kg/ 5,5 Liter. Den finnes i rød, svart og hvit.

En annen airfryer som tilbys er Cosori Premium Smart som har samme kapasitet som den nevnt over, men her kan du styre alle funksjonene via en App på smarttelefonen din.

Du kan lage egne oppskrifter og lagre dem med dine egne forhånds-innstillinger inne på appen og mye mer! Cosori Premium Smart kan også styres vi stemmebruk med Google Home eller Alexa.

Den siste jeg vil nevne her er Cosori Pro airfryer som har en kapasitet på 1,8 kg/ 4,7 Liter.

Cosori Pro airfryer har en oppgradert temperaturkapasitet på hele 230°C og en unik Air Crisp-teknologi som gjør forvarmingen 20% raskere.

 

Og nå har Cosori.no salg på sine bestsellende airfryers.

Jeg har også en rabattkode til dere:      Katrine15    gir 15% rabatt på hele handlekurven og fri frakt.

 

Idag laget jeg denne omeletten som er kjapt og enkelt å steke i airfyer. Du kan selvsagt velge fyllet til omeletten selv, det jeg har skrevet i oppskriften her er bare et forslag.  Omelett er en super måte å bruke opp det en måtte ha av matrester på, så nruk det du har for hånden 😊.

 

Her ser du det som følger med tilbehørspakken:

kakeform, pizzapanne, metallholder, spydstativ med 5 spyd, egg/muffinsformer og silikonmatte.

 

Omelett

(1 porsjon)

 

2 egg

4 ss kremfløte (valgfri væske)

1/2 ts salt

litt pepper

en håndfull revet hvitost

1 aroma sopp skjært i skiver

1 liten del rød paprika, skjært i mindre deler

en håndfull grønnkål

Chiliflak til topping

 

Forvarm airfryeren (preheat). Det tar 5 minutter.

Imellom tiden håndvispes egg, kremfløte, salt, pepper og revet ost godt sammen.

Jeg sprayet med litt matolje i bunnen på formen jeg brukte til stekingen slik at omeletten lettere tas ut av formen.

Hell blandingen oppi en form, type kakeform/ ildfastform som tåler steking og passer i størrelse til å legge i kurven til airfryeren, jeg brukte her pizzapannen som er med i tilbehørspakken HER.

Tilsett resten av ingrediensene.

Legg formen ned i kurven og sett den inn i airfryeren.

Stek omeletten på 180 grader i 8 minutter.

Oppsiden til omeletten ble penest så jeg brettet den slik at nedsiden kom inn og oppsiden ut 😉😄

Jeg toppet omeletten min med chiliflak for å spice den opp litt 🔥

Server gjerne med en frisk salat til så har du et herlig måltid 💗.

 

Under her ser du noen av de andre rettene, blant annet moussaka og suksess kake/ gul kake som jeg har laget i min Premium Airfryer:

 

Moussaka, oppskrift HER

 

Suksess kake/ gul kake, oppskrift HER

 

Om du har lyst på en slik airfryer også så ikke glem rabattkoden: Katrine15   som gir deg 15 % rabatt på hele handlekurven og fri frakt.

 

Ønsker deg en god dag!

💗

 

 

 

 

 

 

#Cosori #cosoriairfryer #airfryer #rabattkode #oppskrift

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg