Lavkarbo frokost/lunsj meny

Hei,

Så kjekt at du besøker bloggen min 💗 Idag deler jeg 4 stk frokost/lunsj tips.

Ukens meny består av:

-Lyse frokost rundstykker

-Lakse pate i hjertesalat

-Chiapudding med spinat

-Hjemmelaget granola

 

Følg gjerne bloggen ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre, og få gratis oppdateringer via email.

Følg gjerne facebook gruppen min Spisogspar lavkarbo.

Og du er velkommen til å følge meg på instagram: @katrinestenhjem

Du finner meg også på TikTok @katrinestenhjem

Nå finner du flere av mine oppskrifter også på Sulten.no som er en gratis app HER med fokus på å spare penger og matsvinn, jeg er den eneste som deler lavkarbo oppskrifter hos Sulten, sålangt.

 

Denne uken (fra 6. januar)  finner du intervju med meg og 10 av mine oppskrifter i ukebladet Allers 😊😊

 

 

Frokost rundstykker, oppskrift HER

 

Lakse-pate i hertesalat, oppskrift HER

 

Chiapudding med spinat, oppskrift HER

 

Hjemmelaget granola, kjempegodt med fløte/ mandelmelk eller gresk yoghurt, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god ny uke videre!

💗

 

#lavkarbo #lowcarb #frokost #lunsj #tips #sukkerfri #glutenfri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg