Lavkarbo ukemeny 31/2021

Reklame | Tights.no

Hei,

Vi har nå startet på August måned og mange er i feriemodus fremdeles, men det er også mange som er tilbake til hverdagen. Om du har ferie eller ikke; middag må vi ha, og her kommer det ukentlige innlegget mitt med 7 lavkarbovennlige middagstips pluss en ekstraoppskrift på frokostlapper.

Denne gangen har jeg testet flere produkter fra Tights.no  ,så ukemenyen inneholder annonselenker fra Tights.no.

 

Denne ukens ukemeny består av følgende:

-Asiatisk nudelsuppe med biffkjøtt

-Crispy blomkålvinger

-Kylling og avokadosalat

-Fiskepinner

-Fylte middagspannekaker

-Pizza

-Pasta bolognese

-Ukens ekstraoppskrift: frokost lapper med bær

Mandag

Asiatisk nudelsuppe med biffkjøtt, oppskrift HER

Tirsdag

Crispy blomkålvinger, oppskrift HER

Onsdag

Kylling og avokadosalat, oppskrift HER

Torsdag

Fiskepinner, oppskrift HER

Fredag

Fylte middagspannekaker, oppskrift HER

Lørdag

Pizza, oppskrift er HER

Søndag

Spaghetti bolognese, oppskrift HER

Ukens ekstraoppskrift

Frokostlapper med bær, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god ny uke!

💗

Følg meg gjerne på instagram @katrinestenhjem

og følg meg gjerne på min nye facebookgruppe spisogspar lavkarbo

 

 

 

#lavkarbo #lowcarb #middag #ukemeny #nutrition #sukkerfri #glutenfri

 

6 kommentarer

Siste innlegg