Lavkarbo ukemeny 05/2023

Hei,

Da var det ny uke og siste uken i Januar,  og tid for deling av ukemeny 😊 Denne uken har jeg en giveaway på instagram hvor du kan vinne lavakrbo produkter 💗😊

 

Ukens middagstips er:

-Pølse med blomkål og sellerirotmos

-Hamburger og sellerirotfries

-Kålruletter

-Spicy laksepanne

-Taco

-Frittata

-Shepherds pie

💗 Du kan følge denne bloggen, da får du oppdateringer på email,  du kan trykke på Bloglovin knappen nede til venstre.

💗 Dere finner meg på TikTok også, søk på @katrinestenhjem 😊

💗 Du kan også følge meg på instagram: @katrinestenhjem,  hvor jeg denne uken har en GIVEAWAY av lavkarbo produkter!

💗 Følg gjerne også facebookgruppen min: Spisogspar lavkarbo.

 

Mandag

Pølse med blomkål og sellerirotmos, oppskrift HER

Tirsdag

Hamburger og sellerirotfries, oppskrift HER 

Onsdag

Kålruletter, oppskrift HER

Torsdag

Spicy laksepanne, (bruk gjerne rester her, om du har) oppskrift HER

Fredag

Taco, oppskrift HER

Lørdag

Frittata, oppskrift HER

Søndag

Shepherds pie, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god uke!

💗

 

 

#lavkarbo #ukemeny #middagstips #spisoppmaten #keto

9 kommentarer

Siste innlegg