Lavkarbo ukemeny: 28 /2018

Hei!

Det er mandag og ny uke og her kommer mine lavkarbo tips til middager for uken. 

 

Mandag: Gratinerte tomater og squasj (godt sammen med feks stekt kylling)   HER

Tirsdag: Mini pizza oppskrift HER.

Onsdag: Fylte auberginer HER

Torsdag: Lasagne, oppskrift HER

Fredag: Fiskegrateng oppskrift HER

Lørdag: Kålrull HER

Søndag: fisk og stekte grønnsaker oppskrift HER

 

Fant du noe du likte?

 

GOD MIDDAG!

 

 

 

 

#spisogspar #blogg #matglede #tips #helse #lavkarbo #lavkarbomiddag #ketose #middagstips #lavkarbotips #ukemeny #lavkarboukemeny #hverdag #helg #juli

7 kommentarer
    1. Jeg kunne spist alt her jeg..frister å prøve fylte auberginer en dag..men jeg er så sykt dårlig på å handle inn noe annet enn jeg pleier..hehe.. Takker for fin inspirasjon <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg