Lavkarbo frokost/lunsj ukemeny 33/2022

Hei,

Nå er de aller fleste tilbake til hverdagen, og jeg tenker det er tid for deling av frokost/lunsj retter da det har vært mange dette, så her kommer 7 stykk frokost og lunsj tips😊

Kjekt om du blir fristet eller inspirert til å prøve en eller flere av rettene 💗

 

💗 Du kan følge denne bloggen, da får du oppdateringer på email,  du kan trykke på Bloglovin knappen nede til venstre.

💗 Dere finner meg på TikTok også, søk på katrinestenhjem,  hvor jeg viser hvordan jeg lager blant annet fløtekarameller/fudge 😊

💗 Du kan også følge meg på instagram: @katrinestenhjem,  hvor jeg har blant annet giveaway/konkurranser, deler rabattkoder osv.

💗 Nå har jeg en giveaway på gavekort/verdikode hos Porsgrund Porselen på instagram ⬆

💗 Følg gjerne også facebookgruppen min: Spisogspar lavkarbo.

 

1)

Mandelgrøt, oppskrift HER

2)

Lapper, oppskrift HER

3)

Knekkebrød, oppskrift HER

4)

Omelettmuffins, oppskrift HER

5)

Hjemmelaget granola, kjempegodt med fløte/ mandelmelk eller gresk yoghurt, oppskrift HER

6)

Mozzarella salat, oppskrift HER

7)

Chiapudding, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

 

Ønsker deg en flott dag!

💗

 

 

 

 

#lavkarbo #frokosttips #lunsj #lowcarb

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg