Lavkarbo ukemeny 03/2023

Hei,

Ny uke og nye muligheter; og nå har jeg satt sammen en ny ukemeny til dere 😊 Håper dere finner noe som frister!

Det er mange fordeler med å sette sammen en ukemeny; mindre impulskjøp (spare penger), mindre utskeielser (lettere å holde seg til planen og spise sunnere) og mer oversikt over hva en har i kjøleskap, fryser og matskap og dermed mindre matsvinn.

 

Ukemenyen består av:

-Vegetar lasagne

-Middagspannekaker

-Fiskegrateng

-Kålruletter med persillesaus

-Taco bowl

-Mandelgrøt

-Kylling stroganoff

 

Følg gjerne bloggen ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre, og få gratis oppdateringer via email.

Følg gjerne facebook gruppen min Spisogspar lavkarbo.

Og du er velkommen til å følge meg på instagram: @katrinestenhjem

Du finner meg også på TikTok @katrinestenhjem

Nå finner du flere av mine oppskrifter også på Sulten.no som er en gratis app HER med fokus på å spare penger og matsvinn, jeg er den eneste som deler lavkarbo oppskrifter hos Sulten, sålangt.

 

Imorgen blir det frokost/lunsj tips her på bloggen 😊

 

Mandag

Vegetar lasagne, oppskrift HER

Tirsdag

Middagspannekaker (her kan en fint bruke rester av grønnsaker etc. som en har liggende), oppskrift HER

Onsdag

Fiskegrateng, oppskrift HER

Torsdag

Kålruletter med persillesaus, oppskrift HER

Fredag

Taco bowl, oppskrift HER

Lørdag

Mandelgrøt, oppskrift HER

Søndag

Kylling stroganoff, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god ny uke!

💗

 

#lavkarbo #lowcarb #middagstips #dinnertime #sukkerfri #glutenfri #tips

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg